قبل از اعلام خبر، اگر کسب و کار دارید پیشنهاد میکنیم روی کلمه تبلیغات اینترنتی آنلاین کلیک کنید تا بتوانید باعث دیده شدن کسب و کارتان بشوید،
در سال 1987، من و دوستم کیت در وسط خیابان یوویل با یک تابوت سفید بسیار کوچک ایستادیم. خالی بود، اما ما میخواستیم چیزی چشمنواز برای رهگذران باشد تا بتوانیم توضیح دهیم که چگونه تولیدکنندگان شیرخشک بیرحمانه شیر خشک را به مادران تازه وارد شلاق میزنند. بیش از 30 سال بعد، و پس از مبارزات انتخاباتی زیاد، در مجلس اعیان در سال 2020 سؤالی درباره شیوع شیردهی در بریتانیا پرسیدم.
پاسخ دولت این بود: بریتانیا یکی از پایین ترین نرخ شیردهی در جهان را دارد. داده های منتشر شده در Lancet نشان می دهد که 0.5٪ از نوزادان در بریتانیا در مقایسه با 23% در آلمان.”
فرمولا از نظر تغذیه ای به اندازه شیر مادر نیست، گران تر است، محافظت ایمنی کمتری ارائه می دهد. و مخصوصاً در کشورهای در حال توسعه که دسترسی به آب تمیز و تجهیزات استریلیزاسیون دشوارتر است، تأمین ایمن دشوارتر است. کمی تغییر کرده است (تبلیغات شیرخشک زیر دست میلیون ها نفر را از شیردهی متوقف می کند، 7 فوریه)؟ اول، فرهنگ. سیاستمداران مرد، تغذیه با شیر مادر را چیزی می دانند که ترجیح می دهند نادیده گرفته شوند یا آن را ریشه کن کنند – به تجربه شیردهی در مجلس عوام. دوم، سود. فروش فرمول برای تولیدکنندگان بسیار سودآور است، شیردهی اینطور نیست. موسسه خیریه Baby Milk Action حقایق زیادی در مورد این دارد.
سو میلر
خانه اعیان
اگر به دنبال محصول یا خدماتی هستید پیشنهاد میکنیم روی کسب و کار کلیک کنید تا وارد بخش کسب و کار های ایران بشوید و به راحتی بتوانید با کسب و کار ها ارتباط بگیرید.
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2023/feb/13/breastfeeding-rates-are-still-dismal-despite-my-35-years-of-campaigning