کارکنان آمبولانس در سال 2022 45 بار مورد حمله یا آزار و اذیت قرار گرفتند
قبل از اعلام خبر، اگر کسب و کار دارید پیشنهاد میکنیم روی کلمه سایت تبلیغات کلیک کنید تا بتوانید باعث دیده شدن کسب و کارتان بشوید،
کارکنان آمبولانس در سال 2022 45 بار مورد حمله یا آزار و اذیت قرار گرفتند
کارکنان آمبولانس در سال گذشته در 45 مورد مورد حمله قرار گرفتند یا مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و مورد آزار و اذیت فیزیکی، ارعاب و تهدید قرار گرفتند و تنها یک مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند.
گزارشی از حوادث، بیست حمله مستقیم فیزیکی به کارکنان اورژانس را با سه مورد دیگر آزار و اذیت فیزیکی نشان میدهد.
چهار مورد حمله لفظی، سه مورد آزار و اذیت کلامی و هشت مورد ثبت شد که در آن کارکنان آمبولانس مورد ارعاب یا تهدید قرار گرفتند.
شش پرونده ثبت شد که در آن فردی بدون شکایت، مانع تراشی یا گستاخی بود، زیرا کارکنان اورژانس سعی در انجام وظایف خود داشتند.
بر اساس گزارشی که توسط سرویس آمبولانس ملی (NAS) منتشر شد، یک مورد تجاوز جنسی نیز در ماه ژوئن در غرب ایرلند گزارش شد.
نشان داد که چهارده مورد از 45 حادثه در منطقه شمال لینستر رخ داده است که دوبلین، بیشتر استان لینستر و برخی از اولستر را در بر می گیرد.
۲۲ مورد دیگر در منطقه غربی ثبت شد که شامل Connacht، Donegal و بخشهایی از Munster است.
فقط نه حادثه در منطقه جنوبی، که بیشتر مونستر را در بر می گیرد، و بخش های جنوبی لینستر ثبت شد.
هر حادثه همچنین بر اساس شدت آن رتبهبندی شد که دوازده مورد از آنها متوسط و سه مورد به عنوان جزئی طبقهبندی شدند.
بقیه بهعنوان «ناچیز» ثبت شد و هیچ حادثه جدی در طول سال 2022 ثبت نشده است.
این دادهها همچنین نشان داد که حوادث در طول دوره تعطیلات تابستانی به بالاترین حد خود رسیده است، به طوری که 19 مورد از 45 مورد در ژوئن، ژوئیه یا آگوست ثبت شده است.
فقط یک مورد در ماه مه، سپتامبر و دسامبر و دو مورد در نوامبر ثبت شد.
ایرلند
تماس فوری برای کارکنان آمبولانس به عنوان خدمات تحت p…
سخنگوی خدمات آمبولانس ملی گفت که بیش از 2,000 کارمند آنها با 350,000 تماس اضطراری در سال گذشته برخورد کرده اند و حملات فقط در بخش کوچکی از موارد رخ داده است.
آنها گفتند: “تضمین ایمنی کارمندان و کاربران خدمات یک نگرانی اولویت است.”
سخنگوی گفت که یک خط مشی منزلت HSE در محل کار وجود دارد که هدف آن ایجاد محیطی است که در آن با کارکنان با وقار و احترام رفتار شود.
«[این خطمشی] رویههای غیررسمی و رسمی را برای رسیدگی به شکایات تعیین میکند. این شامل گزارش کارکنان NAS در مورد سیستم مدیریت رویداد ملی با هر گزارشی است که توسط یک مدیر بررسی می شود و سطح جزئیات ارائه شده در گزارش رتبه بندی شدت و پیگیری در صورت لزوم را ارائه می دهد.
اگر به دنبال محصول یا خدماتی هستید پیشنهاد میکنیم روی کسب و کار کلیک کنید تا وارد بخش کسب و کار های ایران بشوید و به راحتی بتوانید با کسب و کار ها ارتباط بگیرید، حال اگر به ورزش علاقمندید پیشنهاد میکنیم روی کلمه اخبار ورزشی کلیک کنید تا وارد سایت ورزش بشوید همچنین اگر به بازار مالی علاقمندید روی اخبار ارزدیجیتال، فارکس و بورس کلیک کنید تا وارد سایت اینترباز بشوید.
پیشنهاد میکنیم از دیگر مقالات ما هم دیدن بفرمایید.